Widea organiseert zichzelf als netwerkorganisatie. Zo krijgt u altijd het beste team bij uw vraagstuk. Een mooi stel geestverwanten staat klaar om de schouders onder het realiseren van uw doelen te zetten. Echte 'voor elkaar krijgers'.


 

widea-groeiteam-jeroen-van-oijen

 

JEROEN VAN OIJEN

Oprichter van Widea. Groeidetective en creatieve strateeg. Verbindt graag creativiteit en rationaliteit.

widea-groeiteam-femke-ijsseldijk

 

IMRO WONG

Gepokt en gemazeld door de vele businesses die hij ontwikkelde in diverse ondernemingen.

widea-groeiteam-arend-roos

 

ARNE HULSTEIN

Digitale pionier. Helemaal thuis in technologische en internet start- en scale-ups.

 

widea-groeiteam-monique-van-deursen


AREND ROOS

Vernieuwer in zorg en welzijn. Verbindt graag mensen, ideeën en nieuwe technologieën om zaken van theorie naar praktijk te brengen.

 

widea-groeiteam-petri-verbrugge


ANNIEK RISSEEUW

Mensverbeteraar: progressie boeken door echt te weten wie je bent. Laat inzichtelijk en systematisch zien waar je krachten wel en vooral niet liggen.

 

widea-groeiteam-jan-willem-de-hoop


JAN WILLEM DE HOOP

Vergroener: duurzaam ondernemen op het gebied van MVO, milieu, energie en klimaat en externe veiligheid

widea-groeiteam-etienne-gosens


ETIENNE GOSENS

Zet mensen in hun kracht. Zodat mens en organisatie in staat worden gesteld zich duurzaam te ontwikkelen.

widea-groeiteam-raimond-van-soest


RAIMOND VAN SOEST

Verbeelder en conceptualist. Kan wat hij in zijn geestesoog ziet virtuoos aan het papier toevertrouwen.

widea-groeiteam-rieks-soepenberg


JACQUELINE DE NOOD - PAREE

Helpt bouw- en bouwgerelateerde bedrijven met het verbeteren van de effectiviteit, de betrokkenheid en het resultaat.

 

widea-groeiteam-matthias-hoekman


FEMKE IJSSELDIJK

Facilitator van creatieve processen. Houdt ervan om mensen te inspireren en nieuwe ideeën te laten ontwikkelen.

widea-groeiteam-jacqueline-de-nood-paree


PETRI VERBRUGGE

Voelt zich helemaal thuis in alles rondom een merk: vorm, kleur, inrichting, beleving. Heeft als stelregel: "Hoe meer je van je merk houdt, hoe meer mensen van jouw merk houden.”

 


ERIC GIESBERTZ

Financiële tijger. Redeneert als planner terug vanuit de toekomstwensen naar de dag van vandaag om de juiste financiële beslissingen te kunnen nemen.